Wave2Pay

ZABORAVITE NA NOVČANIK. PLAĆAJTE MOBILNIM TELEFONOM UMESTO KARTICOM.

Kad god izlazite napolje, više ne morate da nosite novčanik sa sobom. Sada se samo opustite i uživajte plaćajući brže i jednostavnije virtualizovanim karticama direktno sa svog mobilnog telefona.

Bez obzira na to da li idete u kupovinu ili izlazite s društvom, iskoristite sve mogućnosti ovog prvog pravog mobilnog novčanika na našem tržištu.

Uz Wave2Pay uslugu zakoračite u digitalno doba plaćanja.

Ova najsavremenija usluga beskontaktnog plaćanja mobilnim telefonom dostupna je na pametnim uređajima sa operativnim sistemom Android od verzije KitKat 4.4. i NFC (Near Field Communication) tehnologijom. Za mobilna plaćanja, uz Wave2Pay mobilnu aplikaciju, potrebno je da imate aktivnu Visa Inspire i/ili Visa Electron karticu i otvoren tekući račun u Banca Intesa. Prodajna mesta na kojima je moguće plaćanje Wave2Pay aplikacijom označena su simbolom za prihvatanje beskontaktnog plaćanja.

KARAKTERISTIKE WAVE2PAY USLUGE:

  • Beskontaktno plaćanje putem mobilnog telefona uz korišćenje virtualizovanih Visa Inspire i Visa Electron kartica.
  • Plaćanje je moguće i bez internet konekcije.
  • Aktivacija i korišćenje aplikacije bez naknade.
  • mPin koji je kreirao korisnik za autorizaciju plaćanja i isti je za sve kartice u aplikaciji.

Uvid u stanje i u sve izvršene transakcije virtualizovanim i fizičkim karticama za koje su dostupne sledeće informacije:

  • Naziv prodajnog mesta
  • Vreme transakcije
  • Iznos transakcije
  • Status transakcije – odobreno, odbijeno, rezervisano, proknjiženo
  • Prikaz lokacije izvršene transakcije na interaktivnoj mapi (ukoliko je uključena geolokacija).

Obaveštenje o izvršenim transakcijama Visa Inspire i Visa Electron karticama, i virtualizovanim i fizičkim, u zemlji i u inostranstvu.

KORAK 1 – Ugovaranje

Po dolasku u ekspozituru i ugovaranju usluge dobićete aktivacioni ključ. Potrebno je i da registrujete broj mobilnog telefona ukoliko ga ranije već niste registrovali u Banca Intesa.

KORAK 2 – Instalacija

Na broj telefona za koji je ugovorena usluga primićete SMS s linkom za preuzimanje Wave2Pay mobilne aplikacije s Google Playa. Preuzmite aplikaciju i instalirajte je na svoj mobilni uređaj.

KORAK 3 – Aktivacija

Unosom aktivacionog ključa i broja mobilnog telefona koji ste prijavili prilikom ugovaranja usluge inicira se slanje SMS-a sa aktivacionim kodom. Unosom primljenog aktivacionog koda aktivira se aplikacija.

Preostaje samo još da podesite kojom karticom želite da vršite plaćanja ukoliko ih imate više i Wave2Pay usluga je spremna za korišćenje.

KORAK 1

Aktivirajte ekran na svom mobilnom uređaju.

KORAK 2

Prislonite zadnju stranu svog mobilnog uređaja na POS terminal predviđen za beskontaktno plaćanje.

KORAK 3

Ispratite poruku na ekranu mobilnog uređaja i ekranu pos terminala o transakciji. Ukoliko je transakcija iznad 2.000 RSD, potrebno je da se unese mPin i telefon ponovo prinese pos terminalu. Ponovo ispratite poruku na ekranu mobilnog uređaja i ekranu pos terminala o transakciji.

PLAĆAJTE BRŽE I JEDNOSTAVNIJE VIRTUALIZOVANIM KARTICAMA VISA INSPIRE I VISA ELECTRON POMOĆU WAVE2PAY APLIKACIJE INSTALIRANE NA VAŠEM MOBILNOM TELEFONU.

Za primanje obaveštenja o izvršenim transakcijama, uvid u stanje i u sve izvršene transakcije virtualizovanim i fizičkim karticama obavezna je internet konekcija. Ukoliko telefon nije povezan sa internetom, moguće je obaviti do 10 plaćanja u roku od 7 dana. U Srbiji je limit za beskontaktno plaćanje bez unosa PIN-a do 2.000 RSD, u inostranstvu iznos ove transakcije varira zavisno od zemlje


Za više informacija o usluzi Wave2Pay posetite Banca Intesa ekspozituru, a na raspolaganju vam je i kontakt-centar Banke na 0800/111-888.