Intesa Halo

Bankarske usluge putem telefonskog poziva

Izvršite bankarske transakcije putem telefonskog razgovora sa agentom kontakt-centra Banke. Na ovaj način omogućeni su vam plaćanje računa po sopstvenom izboru, kupoprodaja deviza, izmirivanje obaveza po kreditnim karticama, prenos sredstava na druge račune ili samo uvid u stanje na računima i platnim karticama koje posedujete u Banci.

Zahvaljujući samo jednom telefonskom pozivu našem agentu, možete imati:

  1. Uvid u stanje i promet po računima
  2. Uvid u stanje i promet po platnim karticama
  3. Prenos u okviru sopstvenih računa i izmirivanje obaveza po kreditnim karticama
  4. Menjačke poslove u okviru sopstvenih deviznih i dinarskih računa
  5. Dinarska plaćanja na račune po svom izboru
  6. Da biste stupili u kontakt sa agentom kontakt-centra Banke, prvo ćete izvršiti identifikaciju na govornom automatu unosom broja svog računa i ličnog identifikacionog broja (LIB). Ukoliko prijavite svoj broj telefona u Banci, za korišćenje ove usluge biće vam dovoljan samo LIB.

Govorni automat

Govorni automat vam omogućava da na jednostavan i brz način u svakom trenutku saznate stanje na svojim računima i platnim karticama, iznos rezervisanih sredstava, opis svakog proizvoda Banke, kursnu listu, kao i sve druge značajne informacije.

Potrebno je samo da s telefona koji ima mogućnost tonskog biranja pozovete kontakt-centar Banca Intesa i pratite uputstva govornog automata.

Sve informacije o Banca Intesa On-line možete dobiti pozivom kontakt centra na broj 011/310 88 88, radnim danom od 8.00 do 21.00 i subotom od 9.00 do 14.00.