Dostava platnih kartica
Neka vaša platna kartica stigne tamo gde ste vi! Sada smo vam omogućili dostavu platne kartice na željenu adresu, jednostavno i sigurno.
Ukoliko želite da vam platna kartica bude dostavljena na odabranu adresu, potrebno je da izmenite način dostave, dva meseca pre isteka roka platne kartice, a to možete uraditi:
- u nekoliko koraka putem Intesa Mobi aplikacije
- lično u ekspozituri
Isporuka platnih kartica na vašu adresu je moguća za sve platne kartice, osim za sve osnovne kreditne kartice koje se preuzimaju prvi put, kao i za MasterCard Platinum kreditne kartice (osnovne i dodatne).
Dostava platnih kartica na adresu korisnika vrši se redovnom pismonosnom pošiljkom (običnom poštom), isključivo na adrese na teritoriji Republike Srbije.
Naknada za dostavu platne kartice se naplaćuje u skladu sa Tarifom naknada Banke i ista se naplaćuje prilikom aktivacije platne kartice.
U slučaju da pošiljka ne bude isporučena na adresu, platna kartica će biti vraćena u vašu odabranu ekspozituru, o čemu ćete biti obavešteni.
Aktivacija platnih kartica putem Intesa Mobi aplikacije
Uz Banca Intesa Mobi aplikaciju pored brojnih inovativnih funkcionalnosti, sada možete i da aktivirate platne kartice koje su vam stigle na adresu za prijem pošte, i to bez odlaska u ekspozituru.
Aktivacija debitne platne kartice
Ulogujte se u Intesa Mobi aplikaciju i pratite sledeće korake:
- U sekciji „Kartice“, odaberite polje „Moje kartice“, pronađite debitnu platnu karticu koju želite da aktivirate i kliknite na dugme Aktiviraj.
- Odaberite račun sa koga će se izvršiti naplata naknada za izdavanje i dostavu debitne kartice u skladu sa Tarifom naknada Banke, zatim unesite pretposlednje 4 cifre broja kartice, rok važenja i trocifreni kod sa poleđine kartice. Potvrdite aktivaciju unosom PIN koda koji koristite za logovanje u Banca Intesa Mobi aplikaciju.
- Platna kartica je aktivirana i spremna za korišćenje.
Napomena: Da biste mogli da aktivirate Visa Inspire, Visa Platinum i Visa Infinite platne kartice, potrebno je da bude aktivna Dina platna kartica izdata uz isti platni račun.
Ukoliko aktivirate dodatnu karticu, neophodno je da bude aktivna osnovna kartica.
Aktivacija kreditne kartice
Ulogujte se u Intesa Mobi aplikaciju i pratite sledeće korake:
- U sekciji „Kartice“, odaberite polje „Moje kartice“, pronađite kreditnu karticu koju želite da aktivirate i kliknite na dugme Aktiviraj.
- Unesite pretposlednje 4 cifre broja kartice, rok važenja i trocifreni kod sa poleđine kartice. Potvrdite aktivaciju unosom PIN koda koji koristite za logovanje u Banca Intesa Mobi aplikaciju.
- Platna kartica je aktivirana i spremna za korišćenje.
Napomena: Ukoliko aktivirate dodatnu karticu, neophodno je da bude aktivna osnovna kartica. Naknada za dostavu kreditne kartice se naplaćuje u skladu sa Tarifom naknada Banke.
Platne kartice preuzete u ekspozituri su aktivne odmah nakon preuzimanja.
Za pomoć pri aktivaciji platnih kartica putem Intesa Mobi aplikacije, na raspolaganju vam je i Kontakt centar Banke na broju telefona + 381 11 30 10 160.
PIN kod platne kartice
PIN kod platnih kartica vam je dostupan u svakom momentu u okviru Intesa Mobi aplikacije u sekciji Kartice. Da biste videli PIN kod, potrebno je izabrati karticu u delu Moje kartice i klikom na dugme Ostale akcije izabrati opciju Prikaži PIN. Nakon unosa vaše šifre za logovanje u aplikaciju, PIN kod vaše kartice će biti prikazan na ekranu.
Korisničko uputstvo
Kompletno korisničko uputstvo Banca Intesa Mobi aplikacije možete pronaći OVDE.