Prijava i autorizacija
Prijavu u Banca Intesa Mobi mobilnu aplikaciju i autorizaciju transakcija u okviru mobilne aplikacije možete izvršiti koristeći PIN ili biometrijsko skeniranje (otisak prsta ili skeniranje lica).
Važno je da uvek znate PIN svoje mobilne aplikacije, jer čak i kada koristite biometrijske metode (otisak prsta ili skeniranje lica) za prijavu ili autorizaciju transakcija, prijava PIN-om će vam biti potrebna nakon unapređenja i ažuriranja mobilne aplikacije.
Kako se postavlja i menja PIN mobilne aplikacije?
PIN inicijalno postavljate prilikom prve aktivacije mobilne aplikacije Banca Intesa Mobi, a može se promeniti u bilo kom trenutku kroz opciju Podešavanja – Sigurnost – Promeni PIN. Za promenu PIN-a potrebno je znati trenutno važeći PIN mobilne aplikacije.
U slučaju da ste zaboravili PIN mobilne aplikacije, potrebni su vam novi aktivacioni kodovi koje možete dobiti:
- putem Kontakt centra banke;
- u najbližoj ekspozituri;
- putem servisa koji vam je dostupan na linku OVDE.