Podešavanja
Gde mogu da nađem moj ID Korisnika?
Korisnički broj se pored ugovora o aktiviranoj usluzi, može pronaći i unutar aplikacija tako što se klikne na ikonicu koja predstvalja mesto za sliku klijenta na početnoj strani aplikacije i u polju Lični podaci u opciji Podešavanja. Korisnički broj se prikazuje i u opciji #withKEY u gornjem delu ekrana.
Gde mogu naći informaciju o radnom vremenu moje banke?
Ovu informaciju može se naći u opciji Podešavanja, u podmeniju Profil- Moja banka.
Kako mogu da uradim reaktivaciju aplikacije i izdam kodove za mobilnu aplikaciju?
U meniju Podešavanja, podmeni Uređaji, može se inicirati izdavanje koda za mobilnu aplikaciju tako što će izabrati opciju Aplikacija mobilnog bankarstva.
- može da inicirate kreiranje koda tako što ćete izabrati Redistribucija
- potvrdi da imaš pristup mobilnom uređaju odgovarajućeg broja telefona
- na sledećem ekranu počni sa preuzimanjem registracionionog koda, prateći uputstva na ekranu: skeniranjem QR koda preuzeće se prvi deo registracionog koda, dok će drugi stići na mobilni telefon u vidu SMS-a.
Kako da dobijem mesečni izvod po računu?
- Izvodi se nalaze u meniju Podešavanja, u podmeniju Izvodi
- izborom odeljka Računi, otvara se podmeni u kojem se može promeniti metod isporuke izvoda po računu.