Često postavljana pitanja

Odmah pronađite odgovor na svoja pitanja

Podešavanja

Gde mogu da nađem moj ID Korisnika?

Gde mogu da nađem moj ID Korisnika?

Korisnički broj se pored ugovora o aktiviranoj usluzi, može pronaći i unutar aplikacija tako što se klikne na ikonicu koja predstvalja mesto za sliku klijenta na početnoj strani aplikacije i u polju Lični podaci u opciji Podešavanja. Korisnički broj se prikazuje i u opciji #withKEY u gornjem delu ekrana.

Gde mogu naći informaciju o radnom vremenu moje banke?

Gde mogu naći informaciju o radnom vremenu moje banke?

Ovu informaciju može se naći u opciji Podešavanja, u podmeniju Profil- Moja banka.

Kako mogu da uradim reaktivaciju aplikacije i izdam kodove za mobilnu aplikaciju?

Kako mogu da uradim reaktivaciju aplikacije i izdam kodove za mobilnu aplikaciju?

U meniju Podešavanja, podmeni Uređaji, može se inicirati izdavanje koda za mobilnu aplikaciju tako što će izabrati opciju Aplikacija mobilnog bankarstva.

  • može da inicirate kreiranje koda tako što ćete izabrati Redistribucija
  • potvrdi da imaš pristup mobilnom uređaju odgovarajućeg broja telefona
  • na sledećem ekranu počni sa preuzimanjem registracionionog koda, prateći uputstva na ekranu: skeniranjem QR koda preuzeće se prvi deo registracionog koda, dok će drugi stići na mobilni telefon u vidu SMS-a.
Kako da dobijem mesečni izvod po računu?

Kako da dobijem mesečni izvod po računu?

  • Izvodi se nalaze u meniju Podešavanja, u podmeniju Izvodi
  • izborom odeljka Računi, otvara se podmeni u kojem se može promeniti metod isporuke izvoda po računu.

Srodna pitanja

Chat