Iskoristite još veći broj funkcionalnosti
DEVIZNA PLAĆANJA
Vršite plaćanja ka inostranstvu ili u zemlji u devizama, sada bez odlaska u banku, putem naše BizMobi aplikacije i mobilnog telefona.
KONTAKTIRAJTE SAVETNIKA
U okviru aplikacije dostupni su vam svi potrebni kontakt podaci vašeg savetnik, adresa ekspoziture kao i radno vreme. Takođe, u okviru same aplikacije možete kontaktirati svog savetnika mailom, SMS-om ili mu uputiti poziv.
KATALOG PROIZVODA
Ukoliko su vam potrebna dodatna sredstva za vaš biznis ili želite da se raspitate o pogodnostima kartica, u okviru Kataloga proizvoda imate priliku da istražite aktuelnu ponudu Banke i pronađete proizvode i usluge koje najbolje odgovaraju vašim potrebama.
ONLINE KREDITI ZA PREDUZETNIKE
Direktno iz aplikacije, bez dolaska u Banku možete podneti online zahtev* i realizovati BizObrt kredit i dozvoljeno prekoračenje računa.
*Opcija za podnošenje zahteva PODNESI ONLINE ZAHTEV je dostupna ukoliko ispunjavate sve potrebne uslove, u suprotnom imate mogucnost da iskažete interesovanje za kreditne
proizvode odabirom opcije KONTAKTIRAJTE ME, nakon cega ce Vas kontaktirati Vaš savetnik.
Više informacija pogledajte ovde
PLAĆANJA U DOMAĆEM PLATNOM PROMETU
Vršite transakcije u domaćem platnom prometu efikasno i po povoljnijim tarifama, potpuno onlajn.
PREGLED IZVODA
U okviru aplikacije imate pregled mesečnih izvoda, sa prikazom svih realizovanih transakcija po vašem računu.
NOTIFIKACIJE
Prilikom svake promene (priliva ili odliva sredstava) dobijate automatsko obaveštenje kako biste imali uvid u trenutno stanje na računu. Možete odrediti minimalne i maksimalne iznose za koje želite da primate obaveštenja.
Sigurnost na prvom mestu
BizMobi aplikacija vam pruža visok nivo sigurnosti zahvaljujući savremenim i visokopouzdanim sistemima zaštite. Prilikom preuzimanja aplikacije, na vaš mobilni telefon se instalira i mToken, koji vam garantuje sigurnost logovanja i realizaciju transakcija. Rad u aplikaciji je zaštićen mPIN-om, koji služi za bezbednu razmenu podataka sa Bankom. PIN kreirate sami u procesu aktivacije aplikacije, tako da je poznat samo vama.
Dodatne informacije
Ukoliko imate dodatna pitanja, sve odgovore možete dobiti telefonom, pozivom na broj 011/310-88-70 ili preko e-maila na e-banking@bancaintesa.rs, radnim danima od 8 do 18 i subotom od 9 do 14 časova.
Vreme prijema naloga
Elektronske platne naloge u mogućnosti ste da putem elektronskog bankarstva, koristeći aplikaciju BizOnline, kao i putem mobilnog bankarstva i BizMobi aplikacije, pošaljete na plaćanje u bilo kom trenutku, a njihova realizacija usklađena je sa radnim vremenom platnog prometa. Elektronski platni nalozi poslati u okviru internog platnog prometa mogu se realizovati i subotom, do 14 časova. Sve detalje možete pogledati ovde.
Platni nalog u mogućnosti ste da predate u ekspoziturama Banke tokom radnog vremena ekspozitura. Plaćanja koja se odnose na platne račune Banca Intesa (interni platni promet) mogu se realizovati i subotom u pojednim ekspoziturama. Nalozi predati tokom radnog vremena ekspozitura, kao i subotom, biće realizovani istog dana.