BizMobi - mobilno bankarstvo
Uz BizMobi aplikaciju držite konce u svojim rukama
Push notifikacije
Prilikom svake promene (priliva ili odliva sredstava) dobijate automatsko obaveštenje kako biste imali uvid u trenutno stanje na računu. Možete odrediti minimalne i maksimalne iznose za koje želite da primate obaveštenja.
Aktivacija Biz Mobi usluge
Da biste postali korisnik BizMobi aplikacije potrebno je da ispratite tri sledeća koraka:
- Preuzmite BizMobi aplikaciju sa Google Play ili App Store-a.
- Nakon toga, potrebno je da ugovorite uslugu u najbližoj ekspozituri Banca Intesa koja posluje sa pravnim licima. Dokumenta koja su neophodna za ugovaranje usluge i koja potpisujete u ekspozituri su Pristupnica (dva primerka) i Ugovor (dva primerka). Potrebno da se upoznate i sa Opštim uslovima poslovanja za BizMobi uslugu kao, i sa Izvodom iz tarife naknada.
Ukoliko ste preduzetnik potrebno je da potpišete Nacrt ugovora (dva primerka). - Nakon što ste ugovorili uslugu u ekspozituri, potrebno je da aktivirate aplikaciju na vašem telefonu. Video-uputstvo za aktivaciju možete pogledati na linku.
Sigurnost
BizMobi aplikacija vam pruža visoku sigurnost zahvaljujući savremenim i visokopouzdanim sistemima zaštite. Prilikom preuzimanja aplikacije, na vaš mobilni telefon se instalira i mToken, koji vam garantuje sigurnost logovanja i realizaciju transakcija. Rad u aplikaciji je zaštićen mPIN-om, koji služi za bezbednu razmenu podataka sa Bankom i koji je poznat isključivo vama jer ga sami kreirate u procesu aktivacije aplikacije.
Plaćanje
Sa BizMobi aplikacijom možete brzo i sigurno da vršite:
- transakcije u domaćem platnom prometu
- pregled dnevnog i arhivskog prometa po dinarskim platnim računima
- pregled izvoda po dinarskim platnim računima
- uvid u stanje deviznog tekućeg računa u stranim valutama
- pregled i raspored deviznih priliva u okviru računa istog pravnog lica *
- kupovina i prodaja deviza do iznosa od 9.999,99 bez obzira na valutu **
- uvid u račune platnih kartica, kreditnih i debitnih, odnosno uvid u stanje, promet i prikaz limita po platnim računima i platnim karticama
Video-uputstvo za kreiranje naloga za plaćanje možete pogledati na našem YouTube kanalu.
Dodatne informacije
Ukoliko imate dodatna pitanja, sve odgovore možete dobiti telefonom, pozivom na broj 011/310-88-70 ili preko e-maila na e-banking@bancaintesa.rs, radnim danima od 8 do 18 i subotom od 9 do 14 časova.
Vreme prijema naloga
Elektronske platne naloge u mogućnosti ste da putem elektronskog bankarstva, koristeći aplikaciju BizOnline, kao i putem mobilnog bankarstva i BizMobi aplikacije, pošaljete na plaćanje u bilo kom trenutku, a njihova realizacija usklađena je sa radnim vremenom platnog prometa. Elektronski platni nalozi poslati u okviru internog platnog prometa mogu se realizovati i subotom, do 14 časova. Sve detalje možete pogledati ovde.
Platni nalog u mogućnosti ste da predate u ekspoziturama Banke tokom radnog vremena ekspozitura. Plaćanja koja se odnose na platne račune Banca Intesa (interni platni promet) mogu se realizovati i subotom u pojednim ekspoziturama. Nalozi predati tokom radnog vremena ekspozitura, kao i subotom, biće realizovani istog dana.