Banca Intesa Soft POS

Vaš mobilni uređaj postaje POS terminal

Zašto je Banca Intesa Soft POS pravi izbor za vas?

Jedinstveno rešenje

koje omogućava prihvatnje i platnih kartica i IPS plaćanja

Mogućnost jednostavnog povezivanja

sa vašim internim aplikacijama

Aplikacija je namenjena

pravnim licima i preduzetnicima

Banca Intesa Soft POS je aplikacija koja vam pruža mogućnost da vaš mobilni uređaj (mobilni telefon ili tablet) koristite za prihvatanje platnih kartica (Visa, Mastercard) i IPS plaćanja.

Preduslov za korišćenje je da vaš Android* uređaj ima ažuran operativni sistema (verzija 5.0 i novije), kao i da ima mogućnost beskontaktnog povezivanja, tj. podržava NFC tehnologiju.

Uslugu mogu koristiti klijenti Banke, pravna lica i preduzetnici.

Da biste koristili Banca Intesa Soft POS aplikaciju potrebno je samo par koraka, i to:

  • da se registrujete za korišćenje usluge u banci
  • preuzmete Banca Intesa Soft POS aplikaciju u Play prodavnici
  • prijavite se u aplikaciju sa parametrima koje ste dobili od banke i to je sve, pred vama je svet efikasnijeg poslovanja

*usluga nije dostupna na Huawei uređajima

Zainteresovani ste?

 

Ukoliko ste zainteresovani za Banca Intesa Soft POS aplikaciju, za sve dodatne informacije kontaktirajte nas na jedan od sledećih načina:

  • u Banci kod svog savetnika za mali biznis
  • slanjem mejla na softpos@bancaintesa.rs
  • popunjavanjem KONTAKT FORME
Soft POS registracija
soft pos aplikacije

UPUTSTVO ZA UPOTREBU

Banca Intesa SoftPOS aplikacije

Storniranje transakcija na Banca Intesa POS terminalima

Kako bismo poboljšali kvalitet usluge i povećali zadovoljstvo naših klijenata, unapredili smo proces podnošenja zahteva za storno transakcija, nastalih na POS i E-Commerce prodajnim mestima Banca Intesa ad Beograd.

U slučajevima kada je potrebno sprovesti storno transakcije (delimični ili u celosti) nastale na POS terminalima Banke, u okviru Vaših prodajnih mesta, u upotrebi će biti unificiran obrazac Zahteva i isti Vam je dostupan za preuzimanje na sajtu Banke, na sledećem linku.

Ukoliko se radi o transakcijama nastalim na E-Commerce prodajnom mestu, novi unificirani obrazac Zahteva biće u upotrebi samo za transakcije na rate, kao i u slučajevima kada je pokušaj storna preko sistema iz nekog razloga neuspešan. Zahtev Vam je  dostupan za preuzimanje na sajtu Banke, na linku.

Za ostale slučajeve otkaza E-Commerce transakcija način rada ostaje nepromenjen.

Novi Zahtev sadrži već predefinisana polja, koja možete na jednostavan način da popunite podacima koji su Vam dostupni u dnevnim i mesečnim izveštajima o obrađenom prometu i plaćanju, isporučenim od strane Banke, a to su:

  • Datum transakcije (za transakcije nastale na POS terminalima) / Datum odobrenja (status transakcije Post authorization / Sale - za transakcije nastale na E-Commerce prodajnim mestima)
  • Iznos originalne transakcije
  • Iznos koji se refundira
  • Broj autorizacije / ID Autorizacije
  • TID / ID POS / ID Terminala
  • Zadnja 4 broja platne kartice
  • Broj rata (opciono za transakcije na rate)

Zahteve za storno transakcija ubuduće je potrebno dostavljati na email adresu storno_pos@bancaintesa.rs.

Chat