Zašto je Banca Intesa Soft POS pravi izbor za vas?
Banca Intesa Soft POS je aplikacija koja vam pruža mogućnost da vaš mobilni uređaj (mobilni telefon ili tablet) koristite za prihvatanje platnih kartica (Visa, Mastercard) i IPS plaćanja.
Preduslov za korišćenje je da vaš Android* uređaj ima ažuran operativni sistema (verzija 5.0 i novije), kao i da ima mogućnost beskontaktnog povezivanja, tj. podržava NFC tehnologiju.
Uslugu mogu koristiti klijenti Banke, pravna lica i preduzetnici.
Da biste koristili Banca Intesa Soft POS aplikaciju potrebno je samo par koraka, i to:
- da se registrujete za korišćenje usluge u banci
- preuzmete Banca Intesa Soft POS aplikaciju u Play prodavnici
- prijavite se u aplikaciju sa parametrima koje ste dobili od banke i to je sve, pred vama je svet efikasnijeg poslovanja
*usluga nije dostupna na Huawei uređajima
Zainteresovani ste?
Ukoliko ste zainteresovani za Banca Intesa Soft POS aplikaciju, za sve dodatne informacije kontaktirajte nas na jedan od sledećih načina:
- u Banci kod svog savetnika za mali biznis
- slanjem mejla na softpos@bancaintesa.rs
- popunjavanjem KONTAKT FORME


UPUTSTVO ZA UPOTREBU
Storniranje transakcija na Banca Intesa POS terminalima
Kako bismo poboljšali kvalitet usluge i povećali zadovoljstvo naših klijenata, unapredili smo proces podnošenja zahteva za storno transakcija, nastalih na POS i E-Commerce prodajnim mestima Banca Intesa ad Beograd.
U slučajevima kada je potrebno sprovesti storno transakcije (delimični ili u celosti) nastale na POS terminalima Banke, u okviru Vaših prodajnih mesta, u upotrebi će biti unificiran obrazac Zahteva i isti Vam je dostupan za preuzimanje na sajtu Banke, na sledećem linku.
Ukoliko se radi o transakcijama nastalim na E-Commerce prodajnom mestu, novi unificirani obrazac Zahteva biće u upotrebi samo za transakcije na rate, kao i u slučajevima kada je pokušaj storna preko sistema iz nekog razloga neuspešan. Zahtev Vam je dostupan za preuzimanje na sajtu Banke, na linku.
Za ostale slučajeve otkaza E-Commerce transakcija način rada ostaje nepromenjen.
Novi Zahtev sadrži već predefinisana polja, koja možete na jednostavan način da popunite podacima koji su Vam dostupni u dnevnim i mesečnim izveštajima o obrađenom prometu i plaćanju, isporučenim od strane Banke, a to su:
- Datum transakcije (za transakcije nastale na POS terminalima) / Datum odobrenja (status transakcije Post authorization / Sale - za transakcije nastale na E-Commerce prodajnim mestima)
- Iznos originalne transakcije
- Iznos koji se refundira
- Broj autorizacije / ID Autorizacije
- TID / ID POS / ID Terminala
- Zadnja 4 broja platne kartice
- Broj rata (opciono za transakcije na rate)
Zahteve za storno transakcija ubuduće je potrebno dostavljati na email adresu storno_pos@bancaintesa.rs.