E-commerce

Budite svuda gde su vaši klijenti
Pokrenite svoju internet prodavnicu i neka vaši proizvodi ili usluge budu vidljivi i dostupni još većem broju potencijalnih kupaca.

Benefiti

Automatizacija online prodaje

Prodaju je moguće automatizovati u velikoj meri, što smanjuje rashode

Rastući trend

Kupovina preko interneta je trend koji neprestano raste

Bez ograničenja tržišta

Zahvaljujući online prodaji vaše usluge i proizvodi su dostupni svima

Non-stop dostupnost

Online prodaja se odvija non-stop

Funkcionalnosti
Plaćanje na rate

Mogućnost plaćanja na rate putem kreditnih kartica Banca Intesa
Ponavljajuća plaćanja

Plaćanja predviđena za pretplate, članarine, dopune i sl.
Web shop
Mogućnost kreiranja web shop-a putem mobilne aplikacije
Plaćanja putem telefona

Plaćanja platnim karticama preko kontakt centra
PaybyLink
Plaćanje se izvršava na osnovu dostavljenog link
Card on file
Bezbedno čuvanje kartičnih podataka za potrebe naknadnog plaćanja

Tehnički i bezbednosni aspekti

Trgovac je u obavezi da na svom Internet prodajnom mestu kreira interfejs koji će, voditi kupca kroz proces naručivanja proizvoda/usluga.

U momentu plaćanja, kupac se usmerava na stranu procesora, gde unosi podatke o platnoj kartici, pri čemu se vrši njegova autentifikacija i autorizacija transakcije.

Nakon uspešnog procesa autentifikacije i autorizacije, kupac se vraća na Internet prodajno mesto. U skladu sa dostavljenim podacima trgovac obaveštava kupca o uspešnosti/neuspešnosti procesa kupovine i preduzima odgovarajuće aktivnosti (isporuka robe/usluga).

Implementacija E-commerce usluge na Internet prodajnom mestu je veoma jednostavna. Pored toga Banka obezbeđuje konsultantske usluge tokom procesa implementacije, kao i  kompletnu tehničku dokumentaciju, testne platne kartice i pristup testnom serveru za autorizaciju.

E-commerce usluga Banca Intesa Beograd ima implementiranu 3D Secure tehnologiju koja podrazumeva dodatne metode autentikacije (MasterCard SecureCode i CAP, Verified by VISA) kupca, korisnika platne kartice. Kroz implementiranu 3D Secure tehnologiju štiti se i sam trgovac u procesu kupovine i obezbeđuje se od eventualne zloupotrebe platne kartice na njegovom Internet prodajnom mestu.

Storniranje transakcija na Banca Intesa POS terminalima

Kako bismo poboljšali kvalitet usluge i povećali zadovoljstvo naših klijenata, unapredili smo proces podnošenja zahteva za storno transakcija, nastalih na POS i E-Commerce prodajnim mestima Banca Intesa ad Beograd.

U slučajevima kada je potrebno sprovesti storno transakcije (delimični ili u celosti) nastale na POS terminalima Banke, u okviru Vaših prodajnih mesta, u upotrebi će biti unificiran obrazac Zahteva i isti Vam je dostupan za preuzimanje na sajtu Banke, na sledećem linku.

Ukoliko se radi o transakcijama nastalim na E-Commerce prodajnom mestu, novi unificirani obrazac Zahteva biće u upotrebi samo za transakcije na rate, kao i u slučajevima kada je pokušaj storna preko sistema iz nekog razloga neuspešan. Zahtev Vam je  dostupan za preuzimanje na sajtu Banke, na linku.

Za ostale slučajeve otkaza E-Commerce transakcija način rada ostaje nepromenjen.

Novi Zahtev sadrži već predefinisana polja, koja možete na jednostavan način da popunite podacima koji su Vam dostupni u dnevnim i mesečnim izveštajima o obrađenom prometu i plaćanju, isporučenim od strane Banke, a to su:

  • Datum transakcije (za transakcije nastale na POS terminalima) / Datum odobrenja (status transakcije Post authorization / Sale - za transakcije nastale na E-Commerce prodajnim mestima)
  • Iznos originalne transakcije
  • Iznos koji se refundira
  • Broj autorizacije / ID Autorizacije
  • TID / ID POS / ID Terminala
  • Zadnja 4 broja platne kartice
  • Broj rata (opciono za transakcije na rate)

Zahteve za storno transakcija ubuduće je potrebno dostavljati na email adresu storno_pos@bancaintesa.rs.

Chat