Benefiti
I ovo treba da znate
U skladu sa tehničkim mogućnostima na prodajnom mestu, Banka može da vam ponudi više modela POS terminala. Osim standardnih dial-up POS terminala, u ponudi su i Ethernet POS terminali koji omogućavaju realizaciju transakcije preko internet mreže. Za restorane i druge delatnosti sa specifičnom potrebom možemo obezbediti upotrebu GPRS POS terminala kod kojih se transakcije realizuju preko mobilne mreže. POS terminale je moguće povezati sa fiskalnim kasama i na taj način automatizovati i ubrzati proces prodaje (smanjuje se mogućnost greške).
Služba za tehničku podršku obezbeđuje konstantan rad POS terminala i rešava smetnje koje se mogu javiti u svakodnevnom poslu.
Dostupne usluge
U zavisnosti od delatnosti koju Trgovac obavlja, procene prometa koji će se realizivati preko POS terminala Banke, rizika u procesu prihvatanja platnih kartica i tehničkih uslova za rad POS terminala na prodajnom mestu, Banka Trgovcu može da ponudi sledeće usluge:
- Prodaja
- Storno poslednje transakcije
- Prodaja na rate kreditnim platnim karticama Banca Intesa za fizička lica
- Predautorizacija i realizacija predautorizacije
- Plaćanje bez prisustva platne kartice
- Refund
- Povezivanje POS terminala sa fiskalnom kasom
„Bolji način“ – podrška uvođenju elektronskog plaćanja
U cilju podrške digitalizaciji i unapređenju poslovanja preduzetnika i malih privrednika, Banca Intesa se priključila Nacionalnoj inicijativi za bezgotovinsko plaćanje „Bolji način“, koju su pokrenuli GIZ, Mastercard, Visa, Ministarstvo finansija i NALED.
U okviru Inicijative lansiran je POS program namenjen preduzetnicima i pravnim licima koji u proteklih 12 meseci nisu imali mogućnost bezgotovinskog plaćanja platnim karticama, a sada žele da digitalizuju poslovanje na svojim prodajnim mestima.
Šta vam omogućava?
POS program omogućava besplatnu instalaciju i korišćenje uređaja ili softvera za prihvat bezgotovinskih plaćanja (POS terminal, SoftPOS ili e-commerce rešenje sa prihvatom platnih kartica i Instant plaćanja), u trajanju do godinu dana, uz subvencionisanu trgovačku naknadu, u iznosu od najviše 0,99% na kartične i IPS transakcije.
Nakon isteka ovog perioda ne postoje dodatne obaveze, a dodeljene uređaje/softvere je moguće nadalje koristiti po standardnim komercijalnim uslovima, koji se unapred definišu prilikom potpisivanja ugovora.
Storniranje transakcija na Banca Intesa POS terminalima
Kako bismo poboljšali kvalitet usluge i povećali zadovoljstvo naših klijenata, unapredili smo proces podnošenja zahteva za storno transakcija, nastalih na POS i E-Commerce prodajnim mestima Banca Intesa ad Beograd.
U slučajevima kada je potrebno sprovesti storno transakcije (delimični ili u celosti) nastale na POS terminalima Banke, u okviru Vaših prodajnih mesta, u upotrebi će biti unificiran obrazac Zahteva i isti Vam je dostupan za preuzimanje na sajtu Banke, na sledećem linku.
Ukoliko se radi o transakcijama nastalim na E-Commerce prodajnom mestu, novi unificirani obrazac Zahteva biće u upotrebi samo za transakcije na rate, kao i u slučajevima kada je pokušaj storna preko sistema iz nekog razloga neuspešan. Zahtev Vam je dostupan za preuzimanje na sajtu Banke, na linku.
Za ostale slučajeve otkaza E-Commerce transakcija način rada ostaje nepromenjen.
Novi Zahtev sadrži već predefinisana polja, koja možete na jednostavan način da popunite podacima koji su Vam dostupni u dnevnim i mesečnim izveštajima o obrađenom prometu i plaćanju, isporučenim od strane Banke, a to su:
- Datum transakcije (za transakcije nastale na POS terminalima) / Datum odobrenja (status transakcije Post authorization / Sale - za transakcije nastale na E-Commerce prodajnim mestima)
- Iznos originalne transakcije
- Iznos koji se refundira
- Broj autorizacije / ID Autorizacije
- TID / ID POS / ID Terminala
- Zadnja 4 broja platne kartice
- Broj rata (opciono za transakcije na rate)
Zahteve za storno transakcija ubuduće je potrebno dostavljati na email adresu storno_pos@bancaintesa.rs.